Для учнів 6 класу

Список творів для додаткового читання 

  1. Балада «Садко»
  2. Вайсглас І. «Круки»
  3. Васильєв Б. Л. «А зорі тут тихі…»
  4. Верн Ж. «Двадцять тисяч льє під водою»
  5. Воннегут К. «Брехня»
  6. Діккенс Ч. «Пригоди Олівера Твіста»
  7. Дюма О. «Три мушкетери»
  8. Крісті А. «Десять негренят»
  9. Купер Ф. «Звіробій», «Останній із могікан» (1 за вибором)
  10. Лондон Дж. «Біле Ікло», «Поклик предків» (1 за вибором)
  11. Монтгомері Л. М. «Енн із «Зелених дахів»
  12. Олкотт Л. «Маленькі жінки»
  13. Осєєва В. О. «Дінка», «Дінка прощається з дитинством» (1 за вибором)
  14. Пірс Ф. «Том і опівнічний сад»
  15. Пушкін О. С. «Пісня про віщого Олега», «Повісті покійного Івана Петровича Бєлкіна», «Дубровський» (1 за вибором)
  16. Рід Т. М. «Вершник без голови», «Квартеронка», «Морське вовченя» та ін. (1 за вибором)
  17. Уеллс Г. «Невидимець», «Машина часу» (1 за вибором)
  18. Фраєрман Р. І. «Дикий собака динго, або Повість про перше кохання»
  19. Хемінгуей Е. «Кішка на дощі»
  20. Шолохов М. О. «Доля людини»
  21. Із сучасної літератури
    1. Гавальда А. «З5 кіло надії»
    2. Гаґеруп К. «Золота Вежа»
    3. Колфер Й. «Артеміс Фаул» («Код вічності» або ін.) (1 за вибором)
    4. Льюїс К. С. «Хроніки Нарнії» (1-2 за вибором)
    5. Пулман Ф. Трилогія «Темні початки» («Північне сяйво», «Магічний ніж», «Янтарне скло») (1-2 твори за вибором)
    6. Сашар Л. «Ями»
    7. 27. Старк У. «Петер і червоний птах», «Мій друг Персі, Бофало Біл і я» (1 за вибором)
    8. Уліцька Л. «Паперова перемога», дитячі оповідання (1-2 за вибором)
    9. Сучасна зарубіжна поезія (1-2 твори за вибором)




Завдання на період з 18.05.  по 22.05.2020
Зарубіжна література

Шановні учні. Пропоную вам виконати роботу для самоконтроля знань.
Підсумкова контрольна робота за рік
з зарубіжної літератури
                                   для 6 класу за 2019-2020 н.р.

І варіант

Завдання з вибором однієї правильної відповіді


1.                    Образ (у художній літературі), що переходить від однієї літературної епохи до іншої, зберігається й активно функціонує протягом тривалого часу або в одній національній літературі, або в різних національних літературах – це…
а) традиційний образ;              б) вічний образ;           
в) незвичний образ;                 г) загадковий образ.

2.                    Літературний образ, який за глибиною художнього узагальнення виходить за межі конкретних творів і зображеної в них історичної доби, містить невичерпні можливості для філософського осмислення – це…
а) традиційний образ;             б) вічний образ;            
в) незвичний образ;                 г) загадковий образ.

3.                    Розповідь, в якій явища природи або реальні події були творчо переосмислені колективною (первісною) свідомістю давніх людей як пояснення світу й утілення уявлення про нього – це…) 
а) казка;            б) оповідання;             в) міф;               г) поезія.

4.                    Невеликий за обсягом твір, що створювався для дітей з метою розважати й повчати – це… 
а) казка;            б) оповідання;             в) міф;               г) поезія.

5.                    Давньогрецький міф, у якому розповідається про юнака, який пожертвував своїм життям заради того, щоб пізнати світ – це… а) «Прометей»; б) «Нарцис»;     в) «Дедал та Ікар»;     г)»Геракл».

6.                    Давньогрецький міф, у якому розповідається про юнака, що дуже був закоханий у своє відображення, і за це боги перетворили його на квітку – це…
а) «Прометей»;     б) «Нарцис»;     в) «Дедал та Ікар»; г) «Геракл».
7.                    Міф «Ра та Апоп» - це…
а) давньогрецький міф;            б) індійський міф;           
в) Єгипетський міф;                 г) давньослов’янський міф.

8.                    Міф «Деметра і Персефона» - це…
а) давньогрецький міф;            б) індійський міф;           
в) єгипетський міф;                  г) давньослов’янський міф.

9.                    «Батько» байки – це…
а) Крилов;          б) Лафонтен;          в) Глібов;         г) Езоп.

10.                Країна, в якій народився байкар Іван Крилов – це…
а) Греція;            б) Україна;             в) Росія;            г) Японія.

11.                Автор байки «Вовк та Ягня» - це…
а) Крилов;          б) Лафонтен;          в) Глібов;         г) Езоп.

12.                Художня мова, де думка не висловлена прямо, а зашифрована в алегоріях і натяках – це…
а) незрозуміла мова;              б) мова сучасності;
в) «езопова мова»;                  г) метафорична мова.

13.                Твір невеликого обсягу, що висміює людські недоліки та вади суспільства і має повчальний характер – це… 
а) хайку;           б) ода;           в) байка;         г) балада.

14.                Перенесення людських якостей і стосунків , загальних уявлень про них на конкретні образи (тварин, рослин, предмети…), тобто спосіб інакомовлення – це…
а) алегорія;       б)епітети;      в)порівняння;      г) узагальнення.
  
15.                Розмова двох, або кількох осіб – це…
а) монолог;         б) речитатив;       в) діалог; г) вистава.

16.                Різновид комічного, відображення смішного в життєвих явищах і людських характерах – це…
а) байка;            б)гумор;            в) діалог;           г) сатира.

17.                Відомий японський поет, що був визнаним майстром хайку, - це… 
а) Басьо;             б) Езоп;           в) Родарі;           г) Бернс.   

18.                Твір, у якому персонаж зрозумів, що золото не варте людського життя, – це… 
а) «Товстий і тонкий»;          б) «Сліпий музикант»;
в) «Міо, мій Міо»;                  г) «Жага до життя».

19.                Твір, у якому персонаж, незважаючи на фізичну ваду, став визнаним піаністом завдяки своїй наполегливості й працелюбству - це… 
а) «Товстий і тонкий»;          б) «Сліпий музикант»;           
в) «Міо, мій Міо»;                  г) «Жага до життя».

20.                Традиційний жанр японської поезії, неримований вірш, який складається з трьох рядків, - це…
а) ода;           б) хайку;           в) байка;         г) балада.

21.                Автор пригодницьких романів – це…
а) Жуль Верн;                 б) Чарльз Діккенс;           
в) Микола Гоголь;           г) Іван Крилов.

22.                Твір, у якому йдеться про духовне переродження людини у святкову зимову ніч – це…
а) «Ніч перед Різдвом»;             б) «Різдвяна пісня у прозі»;
в) «Жага до життя»;                  г) «Усмішка».

23.                Твір, у якому йдеться про українські звичаї й традиції під час зимового свята - це…
а) «Ніч перед Різдвом»;             б) «Різдвяна пісня у прозі»;
в) «Жага до життя»;                  г) «Усмішка».

24.                Твір про майбутнє, у якому йдеться про міжпланетний зв’язок між людьми – це…  
а) «Усмішка»;                            б) «Жага до життя»;      
в) «Запах думок»;                      г) «Сліпий музикант.

25.                Твір про майбутнє, у якому утверджується сила людського розуму й здатність до телепатії – це…  
а) «Жага до життя»;                 б) «П’ятнадцятирічний капітан»;      
в) «Запах думок»;                     г) «Сліпий музикант.

26.                Твір, у якому оспівується краса й сила батьківської любові та вірна дружба, що можуть здолати злі чари, - це… 
а) «Запах думок»;                     б) «Сліпий музикант»; 
в) «Жага до життя»;                 г) «Міо, мій Міо».      

27.                Німецький письменник, який працював актором, кінокритиком, писав п’єси і фантастичні твори для дітей, що принесли йому всесвітню славу, - це… 
а) Жуль Верн;                          б) Микола Гоголь;            
в) Джанні Родарі;                    г) Міхаель Енде.          

Установити відповідність
«Автор твору – назва твору»
1. Жуль Верн;                                       а) «Міо, мій Міо»;
2. Чарльз Діккенс;                                б) «Сліпий музикант»;
3. Микола Гоголь;                                 в) «П’ятнадцятирічний капітан»;
4. Антон Чехов;                                     г) «Ніч перед Різдвом»;
5. Володимир Короленко;                    д) «Усмішка»;
6. Рей Бредбері;                                   е) «Різдвяна пісня в прозі»;
7. Роберт Шеклі;                                   є) «Хамелеон»;
8. Астрід Ліндгрен.                                ж) «Запах думок»

Установити відповідність
«Письменник – країна, в якій народився письменник»

1.    Антон Чехов;
2.    Чарльз Діккенс;
3.    Микола Гоголь;
4.    Мацуо Басьо;
5.    Джанні Родарі;
6.    Роберт Бернс;
7.    Генрі Логфелло;
8.    Астрід Ліндгрен.
а) Росія;
б) Японія;
в) Америка; 
г) Швеція; 
д) Україна;
е) Англія;
є) Італія; 
ж) Шотландія.




Завдання на період з 12.05.  по 15.05.2020




Зарубіжна література
Ознайомитися з творчістю Міхаеля Андреаса Гельмута Енде (19291995). «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». (с.240-243 підручника)

Переглянути екранізацію книги  "Джим Ґудзик і машиніст Лукас"

Завдання на період з 04.05.  по 08.05.2020

Зарубіжна література
Ознайомитися з творчістю Астрід Ліндгрен (с.226-22 підручника)



Читати твір "Міо, мій Міо"(скороченно) с.228-236 підручника
Опрацювати питання с.236- 237 підручника 
Переглянути екранізацію книги  "Міо, мій Міо"

Завдання на період з 27.04. по 30.04.2020

Зарубіжна література
Ознайомитися з творчістю Роберта Шеклі   (с.216-218 підручника)
Читати твір "Запах думки"(скороченно) с.218-224 підручника
Опрацювати питання с.224 підручника 

Завдання на період з 21.04. по 24.04.2020

Зарубіжна література
Твори для додаткового читання 
Із сучасної літератури 
Ролінґ Дж. «Гаррі Поттер і філософський камінь»

Завдання на період з 13.04. по 17.04.2020


Зарубіжна література 
Продовжити знайомство з творчістю Р.Д.Бредбері. Переглянути х/ф за твором
 Р.Бредбері "И грянул гром"

Завдання на період з 06.04. по 10.04.2020

Зарубіжна література
Ознайомитися з творчістю Р.Д.Бредбері  (с.208-210 підручника)
Читати твір "Усмішка"(скороченно) с.211-215 підручника
Опрацювати питання с.215 підручника 

Завдання на період з 30.03. по 03.04.2020


Біологія

Опрацювати § 43-44





Географія

Опрацювати  § 50-51



Зарубіжна література

Ознайомитися з творчістю Дж.Родарі  (с.203-205 підручника)


Виразне читання вірша "Листівки з видами міст"

Виконати завдання на с.205(самоконтроль знань)

Весняні канікули - з 23 по 29 березня 2020

Завдання на період з 16.03.2020 по 20.03.2020


Біологія
Опрацювати § 41-42


Географія
Опрацювати  § 48-49

Зарубіжна література
Ознайомитися з творчістю Роберта Бернса (с.196-197 підручника)

Вивчити напам'ять вірш Р.Бернса "Моє серце в верховині"

Ознайомитися з творчістю Г.В.Лонгфелло  (с.198-202 підручника)

Переглянути м/ф "Трубка мира" за мотивами творів Г.В.Лонгфелло




Комментариев нет:

Отправить комментарий